Janja073’s Weblog

Just another WordPress.com weblog

6. ZAKLJUČEK

Med izdelavo te seminarske naloge, oziroma med iskanjem primernega gradiva na to temo na internetu, sem prišla do par zanimivih ugotovitev.

Najprej sem naletela na veliko množico raznih prispevkov, iz katerih je bilo kar težko izbrati vsebinsko zanimive in dovolj strokovne. Pri tem pa sem zasledila, da se eni in isti članki dobesedno pojavljajo na različnih spletnih straneh, objavljenih od različnih avtorjev.

Včasih je naveden vir, veliko pa je kar copy-paste tehnike. Predvsem je tega veliko v novičarskih skupinah (newsgroups).

Drugo kar sem opazila je to, da se včasih kake podatke interpretira kar po svoje. Tako zna biti kakšen podatek tudi vprašljiv. To velja predvsem za spletne forume (web forums).

Največ uporabnega gradiva pa sem zasledila predvsem na iskalnikih google, najdi.si in yahoo.

april 27, 2008 - Posted by | Uncategorized

Zaenkrat še ni komentarjev.

Leave a Reply

